آکورد آهنگ های حمید عسکری

آکورد آهنگ بی تو چه کنم حمید عسکری

C#m   A   G#                F#m             C#m

من بی تو چه کنم ، ای آرام دلم، دلتنگ توام غزلم

C#m   A  G#             F#m            C#m

از یادت چو روم، میسوزد جگرم، غم آید به سرم

G#     F#m               A                G#

نمیدونم که میدونی که چقدر جدایی سخته

G#   F#m         A                 G#

اگه قسمت من اینه نمیگم گناهه بخته

G#                     A                 G#

حرف تازه ای ندارم که از این فاصله رد شم

G#      F#m            A                        G#

جون به لب شدم که شاید تو بگی میمونی پیشم

*توجه : تمامی آکورد های A رو وسط دسته اجرا کنید .


آكورد آهنگ وای كه چقد تو رو دوس دارمو از حمید عسكری
  



F#m                                                      Bm

وای که چقدر تو رو دوست دارمو                میمیرم واسه تو تو همیشه تو قلبمی

F#m                                                       G

میمیرم واسه چشمای قشنگت               بگو بگو بگو بگو دوستم داری

F#m                                                      Bm

دیگه نگو نمیای که میمیرم                      وقتی که نیستی بهونه میگیرم

F#m                                                       G

بازی نکن با دلم که میمیره                      بیا که دلم پیشه قلب تو گیره

F#m                                                      Bm

نکنه که دیوونه شی به عشق من شک کنی               نکنه بی وفا بشی بخوای منو دک کنی

F#m                                                      G

نکنه که می خوای بری بازم می خوای بد بشی    شاید واست عادی شدم می خوای ازم رد بشی

F#m                                              Bm

تورو خدا وقتی میام نگو دیگه دیره                   نگو که دلت یه جای دیگه ای اسیره

F#m                                                  G 

نگو نمی شناسی تو دیگه رنگه صدامو              نگو نمی فهمی دیگه معنی حرفامو


آكورد آهنگ من وتو از حمید عسكری

ریتم ۴/۴

C#m                          G#m    

نه مثل تو واسه من    پیدا میشه

                   G#m

نه مثل من   واسه تو

C#m                                 G#m            

نه هیچ کسی مثل من     تورو می خواد

                      G#m  

نه کسی منو    مثل تو

F#m

نه هیچ کسی مثل من دنیاشو میده

                  G#m 

تا اینکه برسه به تو

F#m

نه هیچ کسی مثل من پیدا میشه

                    G#m

که بشه همه کس تو

 

ریتم ۴/۲

G#m

تا تو نباشی

C#m

نمیشه که بشینم

G#m

عاشقم کسی بشم

A (این آکوردو رو باره بگیرید فرت پنجم)

که اون تو نباشی

G#m

نمیشه

G#m

تا تو نباشی

C#m

نمیشه که بشینم

G#m

عاشقم کسی بشم

A (این آکوردو رو باره بگیرید فرت پنجم)

که اون تو نباشی

G#m

نمیشه

حمید عسکری_هرچی بگی همونه

ر
یتم:۴/۲

Fm                                                            Cm

هر چی بگی همونه  هر چی بگی همونه   فقط نگو دیگه تمومه

Cm  Gm           Ab                 Fm

هر چی بگی همونه  منم یه عاشق دیوونه

Fm                                                                  Cm

نگاه بکن به چشمام   نگاه بکن به چشمام  بیا ببین که غرق عشقه

Cm   Gm                Ab                                          Fm

نمیدونم کدوم دست  نمیدونم کدوم دست  واسم جدایی رو نوشته

Ab                       Gm         Cm

فکر تو رفتنو قلبو سوزندنو کار من انتظاره

Cm  Gm           Ab               Bb

فقط نگو هرچی بوده تمومه دیگه آخر کاره

Ab                     Gm                   Cm

تو دلم خواستن تو بودو تو قلب تو فقط فکر جدایی

Cm        Gm       Ab                  Bb

یه روز نیای میمیرم اونوقت نمیاد ازمن صدایی

Bb                   Ab

یه روز قلب خستم   تنها پناه تو بود

Cm                 Gm            Ab

بیخیال ما شدی  لابد یه چیزی کم بود

Bb                  Ab

منکه همه هستیمو  کردم فدای چشات

Cm    Gm       Bb              Ab

لابد ازم میخوای که  اینبار بیفتم به پات

حمید عسکری_قسم

ریتم:۴/۴

Am                        Bb                        Gm                 Dm

دستای من سرده یعنی که من تنهام   یعنی ازت دورم یعنی تورو میخوام

Am                     Bb                         Gm                  Dm

دستای من سرده یعنی که دلتنگم      یعنی برای تو با گریه میجنگم

Am                                                              Dm

به عشق تو قسم به جون تو   میمیرم واسه چشمای قشنگت

Am                                               Dm

به جون تو بدون تو  میمیرم واسه چشمای قشنگت

Am                 Bb                               C

به عشق تو به جون تو  میمیرم واسه چشمای قشنگت

Am                     Bb                    Gm                 Dm

دستای من سرده یعنی که دل کندی یعنی که غمگینم اما تو میخندی

Am                    Bb                         Gm                 Dm

دستای من سرده یعنی که پر دردم  یعنی دلم میخواد پیش تو برگردم



حمید عسکری_ستاره

ریتم: ۴/۴

C             Am                                       Bm                                      Em

یه روز تو زندگیم بودی                  همین جا روبروم بودی                ولی آرزوم نبودی

Bm               C                                           Am                                     Bm

فکر میکردم از آسمون                   باید بیاد یه روزی اون                  تا آرزوم بشه تموم

C             Am                                        Bm                                      Em

یه اشتباهی کردم و                     دل تو رو شکستم و                    نمیبخشم خودمو

Bm             C                                            Am                                     Bm

حالا پشیمون شدم و                    میخوام تو باشی پیشم و            حق داری که نبخشیم

Bm                                      C                Am                     Bm               Em

شرمندتم که ستاره داشتم و دنبال اون میگشتمو     شاکی از این بودم که من ستاره ای ندارم

Bm               C                               Am                            Bm                      Em
ستاره بود تو مشتمو     تکیه میداد به پشتمو     احساسشو میکشتمو    احساستو میکشتم
 

 

حمید عسکری_به عشق تو
 

ریتم:۴/۲

Em                      Am

همه دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم

Em                      Am

تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم

Dm                          F

پس ازم نگیر نگاتو پس نگیر ازم صداتو

Em        G    Dm

جونمو میدم براتو میمیرم

Am

به عشق عشق تو زندام و

G                                        F

عشق تو واسم همه چیزمو نبودن تو واسم مرگه

Am

من به جزعشق تو عشقی رو عشق نمی دونمو

G                                                   F

فقط معنی عشق تو چشم تو می خونم زندگی بی تو مرگه

 

حمید عسکری_اگه به تو نمیرسم
 
ریتم:۴/۴

F#m                  Bm

اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه
F#m                   Bm
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه
F#m                      G
قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
F#m                      G
چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز
F#m                   Bm
فکر نمیکردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
F#m                    Bm
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم
G           F#m         Bm
دار و ندارمو میدم ولی چشماتو نبند
F#m           Em             G

دار و ندار من تویی به گریه های من نخند
G            F#m           Bm

از همه دنیا من فقط دلخوش تو بودم ولی
F#m                    Em           G
دلخوشی تو نبودم دوسم نداشتی یه کمی



 یعنی باید باور کنم

4/4 رومبا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Bm D A

یعنی باید باور کنم دیگه نیستی یعنی باید باور کنم

 

Em D A.....Bm

چه جوری میتونم اون همه خاطراتتو یه شبه پرپر کنم

 

Bm D A

یکی دو روز نیست آخه صحبت یه عمره که دارم برای تو میمیرم

 

Em D A.......Bm

میدونم محاله بدون تو نمیتونم یه لحظه رو سر کنم

 

 Bm G Em

مگه منو دوسم نداری که این جوری میزاری میری بیخیال ما میشی

 

 D F#

مگه فکر من بازیچم که یه روز میگی دوسم داری و فرداش میری

 

Bm A

اخه چه جوری باور کنم رفتن تو برام مرگه بدون تو نمیتونم

 

Em Bm F#

بگو کی اومد بجای من افتادم از چشمای تو نگو لایق تو نبودم




 دارم از چشات ميخوام

ريتم 8/6 سنگين

گام سي مينور

Bm F#
دارم از چشات ميخوانم

Bm G
باورش سخته هنوزم

 D F# A F#
تو نباشي توئي شعرام من ديگه از کي بخونم

Bm
حالا که ميخوام بموني

 A G
شعر رفتن و ميخوني

 A F# Bm
قلب من عاشقترينه اينو از چشام ميخوني

 D F# D Bm
دست تو ، تو دست من بود نميدونم کي تو رو ازم گرفت

 D F# D Bm
نميدونم که کدوم نگاه شوم قصه جدايي رو برام نوشت

 


گريه هاي تو واسه من

ريتم 4/4

G.........................................................Am
گريه هاي تو واسه من ديگه هيچ رنگي نداره نمي خوام با من بموني برو از روزگارم

Am..C...............G........................................................F
ديگه جايي نداري توي اين قلب شگسته زندگي با تو محاله

G.................................................................Am
تو هموني که ميگفتي زندگي با من خيلي قشنگه نمي دونستم که حرفات همش از روي نيرنگه

Am..C...............G....................................................F
حالا اينو ميدونم گرچه حالا خيلي ديره زندگي با تو محاله

F...............................................................G......................................Am
طعنه شنيدم از همه که تو وفا نداري دارم تو چشمات ميبينم ميخواي که جام بذاري

Am.................................................G............................................F
منم يکي مثل همه تو قلب تو شلوغه گريه نکن که گريه هات براي من دروغه



قسمت

ریتم 4/4

گام  لامینور


Am   G

قسمت نمیشه انگار دست تو رو بگیرم

E D Am G

برای آخرین بار برای تو بمیرم

Am   G

گریه نکن که اشکات برای من یه درده

Am    G

تحمل غم تو منو دیونه کرده

Am  Am7  Am  Am7  Am  Am7  G

هیچ کی مثل من تو رو دوست نداره اینو از تو چشام میتونی بخونی

Am   Am7 Am Am7  Am  Am7  Am  Am7 G

تو بودی جونمو و عمرم و کسی که میخواستمو و قسم راستمو کی میخوای بدونی

Am  Am7 Am  Am7  Am Am7  Am  G

واسه عشق تو همه چی دادمو بجز غرورم و که اونم رفته به باد

Am  Am7 Am  Am7  Am Am7  Am G
بود و نبودم و همه وجودمو واسه تو دادمو تو میگی منو نمیخوای

 

خواهشا نظر فراموش نشه

 

اگه دوست دارید خودتونم مطلبی در رابطه با این موضوع ارسال کنید لطفا عضو این وبلاگ بشید

مرسی


نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت16:13---16 خرداد 1391
سلام دوست عزیز. بودن تعارف شما هم وب قشنگ و جالبی داری.من که شما رو لینک کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ